Online rendszer és kommunikáció kiépítése

Bármilyen társas együttműködésben a legfontosabb dolog a megfelelő kommunikáció.

A társasházak esetében nem csak a tiszta, világos és folyamatos tájékoztatás és kommunikáció kulcsfontosságú, hanem az is, hogy ez megfelelő rendszerbe legyen foglalva.

Több éves tapasztalatunkkal a következő folyamatot alakítottuk ki e téren:

Az iratanyagok ellenőrzésével párhuzamosan, a tulajdonosoknak kiküldjük az adatbekérő és GDPR nyilatkozatokat, valamint a társasházban kifüggesztjük az elérhetőségeinket.

A beérkezett adatokat alapján a tulajdonosoknak kiküldjük a belépéshez szükséges adatokat. A kommunikációt egy álltalános tájékoztatással kezdjük, melyben az eddigi fejleményekről, és a folyamatban lévő ügyekről értesítjüktájékoztatjuk a tulajdonosokat.

És ha már kommunikáció... az természetesen akkor a legjobb, ha kétoldalú. Bármikor bizalommal fordulhat hozzánk bármely tulajdonos, igyekszünk a kérdéseit, kéréseit a legrövidebb úton megválaszolni.

Online ügyfélkapu

A sokat emlegetett folyamatos tájékoztatást és tájékozódást manapság már jelentősen elősegítik az online lehetőségek. Mi online ügyfélkapura a jelenleg piacvezető online EHÁZ programot használjuk(www.ehaz.hu).

Az ügyfélkapun keresztül Önök pár kattintással bárhol, bármikor ellenőrízhetik a befizetéseiket, letölthetik a társasház Alapító okiratát, megnézhetik a Szervezeti és Működési szabályzatot, a feltöltött jegyzőkönyveket, és a határozatok könyvét. A rendszer minden platformon kompatibilis, használhatják számítógéppel, mobiltelefonnal és tablettel is. A regisztrációhoz csak az Önök e-mail címére van szükség. A regisztrációt mi végezzük, így Önöknek még ezzel sem kell bajlódniuk. A regisztrálást követően a program egyéni belépő azonosítót és kódot küld a megadott e-mail címre

. A társasház teljes könyvelésre történő rálátáshoz csak a Számvizsgáló Bizottsági tagok láthatnak rá, akik erre külön jogosultság kapnak.

Több éves tapasztalatunkkal a következő folyamatot alakítottuk ki e téren:

Az iratanyagok ellenőrzésével párhuzamosan, a tulajdonosoknak kiküldjük az adatbekérő és GDPR nyilatkozatokat, valamint a társasházban kifüggesztjük az elérhetőségeinket.

A beérkezett adatokat alapján a tulajdonosoknak kiküldjük a belépéshez szükséges adatokat. A kommunikációt egy álltalános tájékoztatással kezdjük, melyben az eddigi fejleményekről, és a folyamatban lévő ügyekről értesítjüktájékoztatjuk a tulajdonosokat.

És ha már kommunikáció... az természetesen akkor a legjobb, ha kétoldalú. Bármikor bizalommal fordulhat hozzánk bármely tulajdonos, igyekszünk a kérdéseit, kéréseit a legrövidebb úton megválaszolni.

Segítünk...

Tulajdonosoknak

Társasházkezelés könnyedén, egyéni megoldásokkal.

Bővebben

Vállalkozóknak

Lépjen be cégünk partnerprogramjába és dolgozzunk együtt a társasházakért!

Bővebben

Üzletszerzőknek

Legyen cégünk üzletszerző partnere!

Bővebben